BESTELLING WIJZIGEN, RUILEN & RETOURNEREN

Bij Schroeffundering.nl doen we ons best om je via onze website te informeren over onze producten. Dat doen we door middel van duidelijke foto’s en vermelding van belangrijke kenmerken. Mocht er desondanks een artikel niet aan jouw verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden. Er gelden voor retournering wel een paar voorwaarden. Het retouradres staat vermeld onderaan deze pagina.

Voorwaarden

De retourartikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen om geaccepteerd te worden.

  • De artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst voor retour bij ons worden aangemeld via info@schroeffundering.nl, waarin je aangeeft gebruik te willen maken van je herroepingsrecht.
  • Voeg de pakbon (of een kopie hiervan) bij.
  • Artikelen dienen in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden.
  • Artikelen dienen in elk geval:
    • ongebruikt en onbeschadigd te zijn;
    • niet (gepoogd) hersteld te zijn.
  • Je hebt de gebruiksaanwijzing/gebruiksinstructies opgevolgd.
  • De retourzending dient gefrankeerd te zijn.

Indien er beschadigingen zijn aan het product zijn we gerechtigd om een schadevergoeding in rekening te brengen.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de ontvangst. Om van het herroepingsrecht gebruik te maken, dien je ons via een e-mail naar info@schroeffundering.nl op de hoogte stellen van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruikmaken van het modelformulier (van bijvoorbeeld de Consumentenbond) voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Uitzonderingen

  • Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kan je contact opnemen met onze klantenservice om te bekijken of en welke mogelijkheden er nog zijn.
  • Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd. We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn.

 

Bestelling wijzigen

Wil je jouw bestelling wijzigen? Neem dan tijdig telefonisch contact met ons op via 0548-745034. Het wijzigen van een bestelling is mogelijk zolang deze nog niet door ons verzonden is. Je hebt uiteraard wel de mogelijkheid om jouw bestelling retour te sturen.

Bestelling annuleren

Een bestelling annuleren is mogelijk zolang deze nog niet door ons verzonden is. Neem hiervoor tijdig telefonisch contact met ons op via 0548-745034. Is jouw bestelling al verwerkt en verzonden, dan is het helaas niet meer mogelijk deze te annuleren. Je kan in dat geval jouw bestelling retour te sturen.

Terugbetalingen

Wanneer jouw retourzending is aangemeld, ontvang je een bevestigingsmail. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van jouw terugbetaling. Als het verzoek wordt goedgekeurd, wordt jouw verzoek verwerkt en ontvang je binnen twee weken automatisch een terugbetaling via jouw oorspronkelijke betaalmethode. Wij betalen je alle door jou gedane betalingen (exclusief verzendkosten) binnen 14 dagen terug. Als je na enige tijd nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt overgeboekt. Als je de betaling na enige tijd nog niet hebt ontvangen kan je contact opnemen met jouw bank. Heb je na het volgen van deze stappen nog steeds geen terugbetaling ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@schroeffundering.nl.

Retourzending

Om jouw product te retourneren, moet je jouw product opsturen naar: Bedrijvenpark Twente 151, 7602 KE te Almelo. Je bent verantwoordelijk voor het betalen van jouw eigen verzendkosten voor het retourneren van jouw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Een uitzondering daarop is wanneer je het product terugstuurt wegens schade. In dat geval worden de retourkosten door ons vergoed. Neem hiervoor contact op met info@schroeffundering.nl. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen. De retourzending dient gefrankeerd te zijn.

Klachtenprocedure

Indien je een klacht hebt kunt je deze indienen per e-mail naar info@schroeffundering.nl. Je ontvangt zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging. We zullen de klacht dan direct in behandeling nemen en je op de hoogte stellen van de vorderingen van jouw klacht. Een definitieve afhandeling van de klacht zal uiterlijk binnen 14 dagen geschieden.

Heb jij na bovenstaande informatie nog vragen? Neem contact met ons op via info@schroeffundering.nl.

Retouradres

Weenk Schroeffunderingen

Bedrijvenpark Twente 151
7602 KE Almelo
Nederland
Tel.: 0548-745034