Uiteraard hebben we eerst intern overlegd, om ook de andere kant van het verhaal te horen. En vervolgens zijn we met de klant in gesprek gegaan. We hebben geluisterd, ons standpunt gedeeld en vervolgens hebben we meegedacht over een oplossing. In dit geval was dat een fundering die voor deze situatie beter geschikt was. Daar hing wel een hoger prijskaartje aan. En vanwege een beperkt budget was dat voor deze klant niet haalbaar.
Daar hebben we het hier met zijn allen lang en breed over gehad. We werken door heel Nederland, dus het is niet mogelijk om overal vooraf de situatie ter plekke te bekijken. Wel kunnen we de individuele situatie nog verder uitvragen en de klant vragen om ons foto’s en filmpjes van de locatie en de ondergrond te sturen. En dan nóg kunnen we niet 100% garanderen dat de ondergrond geschikt is voor elk type schroeffundering. Zeker niet als de klant voor de goedkoopste oplossing kiest. Dat zullen we in het adviesgesprek duidelijker naar voren laten komen. We gaan de verwachtingen dus beter managen.